התקנת מאוורר תקרה

התקנת מאוורר תקרה

בחלק זה נלמד כיצד להתקין מאוורר תקרה.

מאוורר תקרה הוא דרך מצוינת לשמור על קור רוח בחודשי הקיץ החמים. הם שימושיים גם בחורף כאשר הם עוזרים לחמם את החדר. ניתן להתקין מאווררי תקרה בכל חדר בבית, אך לרוב הם מותקנים בחדרי מגורים וחדרי שינה.

לפני שתתחיל בהתקנה, ודא שיש לך את כל החלקים הדרושים להתקנה. החלקים הנדרשים להתקנה כוללים: מאוורר תקרה עם ערכת תאורה, שלט רחוק, חומרי הרכבה וברגים להרכבה, אגוזי חוטים לחיבור חוטים יחד, חותכי חוטים וחשפנות לחיתוך חוטים והפשטת בידוד חוטים מחוטים וסרט חשמלי ל איטום חיבורים. הצעד הראשון הוא ל התקן את חומרת ההרכבה. ניתן לעשות זאת על ידי חיבור ברגי ההרכבה הקצרים לחלק האחורי של בית המאוורר, תוך שמירתם במקומם המקורי. לאחר השלמת פעולה זו, חבר לוחית מתכת עגולה שמגיעה עם ערכות תאורת מאוורר תקרה לקצה אחד של חומרת ההרכבה, כך שהיא לא תפריע לשלט הרחוק. צרף לוחית מתכת עגולה שניה שמגיעה עם את ערכות התאורה של מאוורר התקרה לקצה השני של חומרת ההרכבה ולאחר מכן הדק את הברגים. השלב הבא הוא לחבר אורך של חוט עם תפס תנין בקצה אחד על ידי הצמדתו על לוח המתכת העגול שמגיע עם הערכה. תפס את החוט הזה על אחד החוטים המחוברים למודול אור במאוורר התקרה הקיים שלך.

התקנת מאוורר תקרה אולי נראית כמו משימה מרתיעה, אבל היא לא חייבת להיות. מאמר זה יראה לכם כיצד להתקין מאוורר תקרה במינימום מאמץ.

הדבר הראשון שאתה צריך הוא תושבת ההרכבה למאוורר התקרה החדש שלך. התושבת תגיע עם הוראות כיצד להתקין אותו, אבל אם לא, זה מה שאתה צריך לעשות:

1. מצא מיקום התקנה שיש לו רווח של לפחות 20 ס”מ מרווח מקורת התקרה או הקורה.

2. קדח חורים לתוך הקורות או הקורות והברג אותם למקומם.

3. מדוד וסמן היכן הסוגריים שלך צריכים ללכת על הקורות או הקורות שלך, ולאחר מכן קדח חורים והברג אותם למקומם.

4. צרף את סוגריים עם הברגים והאומים שלך.

5. חבר חוט ו/או ווים לסוגרים.

6. השלם את כל הרווחים עם תרכובת שפכטל או קיר אם תרצה וצבע מעליו.

7. תלו מה שתרצו באמצעות החוטים או הווים המחוברים לסוגריים.

מאווררי תקרה הם דרך מצוינת להישאר קריר במהלך חודשי הקיץ. הם פועלים על ידי זרימת האוויר שמפחיתה את הטמפרטורה של החדר. האוויר נדחק מטה מהמאוורר ונמשך בחזרה למעלה, יוצר סוג של אפקט קריר רוח שגורם לך להרגיש קריר יותר.

תהליך ההתקנה הוא פשוט יחסית ואינו מצריך כלים או מיומנויות מיוחדות, אך חשוב להקפיד על כל הוראות היצרן.

אהבתם את התוכן? שתפו אותו!

פוסטים אחרונים

איך בוחרים מברגה נטענת
טיפים והמלצות

איך בוחרים מברגה נטענת

בחירת מברגה נטענת היא משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע רכישה. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל הסוללה. סוג

להמשך קריאה »